• Zwroty i reklamacje

Zwroty i Rekalacje

Oferowane przez sklep Miłydrobiazg produkty są sprawdzone przed wysyłką, a ich producenci są wyselekcjonowani i rzetelni. Jeśli jednak zdarzy się, że zakupiony u nas produkt ma wadę, lub nie działa poprawnie, najpierw prosimy o kontakt z nami. Bardzo możliwe, że będziemy mogli pomóc, bez potrzeby odsyłania do nas produktu. tel.601-314-614  sklep@milydrobiazg.pl

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,  przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie kompletnego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F3M Jakub Kowalski
ul. Tadeusza Rechniewskiego 6
03-980 Warszawa

Zwrot towaru
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wyślij je na nasz adres w terminie 20 dni od momentu otrzymania towaru. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: link. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.